Sju veckor

Valparna är allt mer vakna och aktiva och det är bara att mata på med nya saker att undersöka. I dag satte de t.o.m. på dammsugaren själva! Att vara utomhus ger variation och härlig motion.
 
Tyvärr har det inte tinat alls sedan påsk så det finns inte så mycket bar mark att undersöka. Husse har iaf gjort en liten extra hage på en liten framtinad del av gräsmattan. Kartonger av alla slag är väldigt poppis just nu, både för att leka i och slita sönder.
 
Och så förstås en ännu större igelkott, jag menar borste...
 
Är det verkligen meningen att jag ska bli så stor att jag kan bära den apportbocken?
 
Vaddå? Inte har jag väl en pinne tvärs över munnen.
 
Tomma blomkrukor kan man jaga.
 
Skönt med solstrålar som sipprar in.
 
Tupplur.
 
Dunk för valpen i lådan.
 
Japp, då tränar vi lite dragkamp!
 
Marodören.
 
Nu är vi inte blåögda längre, ögonen skiftar nu i grönt. Grönt är skönt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0